E.I. LARP Consulting

Selepas melangkah semalam dengan pendekatan Psychological Achievement, banyak respon bagus untuk MT terus “refine” roadmap arah tuju yang MT mahu cipta. Semalam bercerita dengan Dr O Nuri, bertukar idea & pandangan sangat membuka fikiran untuk mempertimbangkan beberapa perkara..

Hari ini pula perbincangan MT bersama Mentor setuju untuk bersiap terus menuju ke global feeling. Dengan satu pemilihan kata pendekatan lebih mesra tapi masih membawa maksud yang sama. Mentor MT ialah Industry Bis Dev Manager South East Asia dari Firma Bureau Veritas since 1828 yang kini hampir berusia 200 tahun. Rezeki February berjumpa beliau bersebelahan meja saja bekerja sementara di Sabah sebelum balik ke KL bulan depan..

Maka kata nama dulu, Psychological Achievement Consulting kini di laraskan kepada Emotional Intelligence (E.I.) LARP Consulting. LARP membawa kepada 4 pecahan segmen iaitu Leadership, Attitude, Relationship & Personal Growth. Doakan MT ya. Mudah-mudahan outcome yang dirancang mampu mencipta kesan yang boleh membawa lebih banyak impak & kebaikan khususnya di Sabah. Nanti MT akan buat live lagi untuk penerangan lanjut..

Dua hari MT “masuk” ke dalam Alpha & Tetha state mencari petunjuk. Rupanya hari ini tarikh untuk package dibuka. Dia macam wow gitu. Semuanya Allah aturkan baik-baik kembali mengikut niat & sangkaan kita. Semalam buat satu kebaikan, hari ini dibalas dengan hal lebih besar lagi. Alhamdulillah..

Bulan February memang MT sedang pasak banyak good feeling berlaku. But it will always partner with Ujian juga sekali tu. Bila faham konsepnya, kita akan sentiasa dalam latihan E.I yang berbaloi. Sebab pasangan kepada kesukaran adalah kemudahan atau vice versa. Itu dari dulu memang janjiNya..

#MasterTyro2024

#EILARPConsulting

#GlobalFeeling